Leuven Mindgate

Een netwerkorganisatie als Leuven MindGate kan maar efficiënt zijn als er veel leden actief zijn binnen dat netwerk. Minstens zo belangrijk is dat die leden de ambitie delen om een turbo te plaatsen op de ontwikkeling van regio Leuven in de internationale context. Een turbo die draait dankzij doorgedreven samenwerking en de uitwisseling van kennis.

Snel en doelgericht meer potentiële leden wegwijs maken in de voordelen van een lidmaatschap en hen gelijktijdig bewust maken van de gedeelde visie op regio Leuven. Dat was de opdracht waarvoor Leuven MindGate kwam aankloppen bij DRIFT.

 

Samen met Leuven MindGate vertaalden we het wie, wat en waarom in een snedige voice over en zochten naar een visuele rode draad. En het werd exact dat, een rode draad. Die lijn trekt de kijkers mee langs de verschillende delen van het verhaal en ligt aan de basis van wat je in beeld ziet ontstaan. Drie figuurtjes beleven deze steeds veranderende wereld en gaan op het eind over tot actie.

Onze animatie is een evenwichtsoefening tussen informeren en enthousiasmeren en loopt recht tot aan het gewenste, activerende resultaat. Ze overtuigt bezoekers op de vernieuwde website om het lidmaatschap aan te vragen door een eenvoudige druk op de knop.

Category
Activation, Featured, Portfolio
Tags
Brand Identity and Feel, Call to Action, Service Explainer