Archive

  • All
  • Over DRIFT
  • Werkwijze

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/458480918"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Er werd ons gevraagd om een korte animatie te maken voor Gecko-fix zodat op een heldere manier wordt getoond waarin de beugels van Gecko-fix zo verschillen met de klassieke manier van wandbekleding. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_single_image image="17026" img_size="large" alignment="center" qode_css_animation=""][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Aan de hand van 3 korte animaties tonen we de verschillende stappen bij de montage van de Gecko-fix-beugels en welke de voornaamste voordelen ervan zijn. De animaties worden gebruikt bij beursstanden om de producten van Gecko-fix voor te stellen op een non-verbale manier en ze zijn te zien op hun website. Zonder al te veel toeters en bellen toch duidelijk maken waar dit product voor dient was voor ons een uitdaging. Het isometrich perspectief en het planmatige karakter ervan gebruikten we als uitgangspunt voor de grafiek van de animatie. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="17552" img_size="large" alignment="center" qode_css_animation=""][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="17551" img_size="large" qode_css_animation=""][/vc_column][/vc_row]...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/415077905" css=".vc_custom_1588684394789{background-color: #ffffff !important;}"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Maak kennis met Bert, Izza, Pablo en Thalia. De familie BIPT is mee op de digitale kar gesprongen, en dat zorgt soms voor de nodige frustratie.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]Deze eerste animatie - uit een reeks van vijf - focust op de vader van het gezin. Papa Bert wil graag veranderen van telecomoperator. Dat lijkt omslachtig, tot hij Easy Switch ontdekt...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/392176763" title="2D explainer - Descheemaeker Pigeon Center "][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Er was veel wat wij nog niet wisten over de duivensport wanneer Fugzia ons vroeg er een uitlegvideo over te maken. In het Descheemaeker Pigeon Center in Zoersel brengen zij het verhaal van de sport in het algemeen. Deze 2D animatie gaat over de wedstrijd zelf. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De briefing? Die kwam in de vorm van een oude kaart van de duivensport en een hoop informatie over hoe een duif, en zeker een ‘top’ duif, zijn weg naar huis vindt. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De kaart had een vintage look en was hoger dan ze breed was. Zo kregen we het idee de animatie op zijn kant uit te werken zodat het scherm waarop ze wordt getoond rechtop kan staan. Dat werkt uitstekend en in het interieur dat Fugzia heeft vormgegeven hangt de explainer film nu als een ‘kader tussen de kaders’. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_single_image image="16342" img_size="full" alignment="center" onclick="link_image" qode_css_animation="" title="2D explainer - sportduiven"][vc_separator type="transparent"][vc_column_text] De races volgen al decennia hetzelfde patroon. Toegegeven, de duiven vertrekken vandaag met de vrachtwagen in plaats van met de trein maar verder blijft het toch vooral 'wie het snelst gevlogen heeft, krijgt de prijs.' [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Er is dus wel iets veranderd maar niet zeer veel. We gebruikte de grafiek van de kaart...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/307650589"][vc_separator type="transparent"][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]“Maak zestig (!) films over begrippen uit de financiële wereld.” Het was een volstrekt nieuwe uitdaging voor ons. Potentieel on-sexy maar met een happy end.   Het Beobank beleggerslexicon helpt beginnende beleggers doorheen het bos van financiële termen. De inhoud varieert van rechttoe rechtaan (een aandeel?) tot erg complex (quantitative easing?). Al onze ervaring met het vertalen van complexe inhoud naar duidelijke beelden en tekst kroop in dit project en het resultaat mag er zijn.   We zijn erin geslaagd, ondanks het grote aantal films en de lange productietijd, een reeks neer te zetten. Onze eigenheid zit helemaal in de taal, het beeld en de beweging. De Beobank look-and-feel ligt er als een saus overheen.   De filmpjes duren nooit langer dan één minuut waarna je op de hoogte bent van weer een nieuw begrip. Verwijzingen in de animaties verleiden je om ook de andere termen te bekijken. De ideale opstap dus voor beginnende beleggers!   Het publiek van Beobank is erg divers. Om iederéén wegwijs te maken in de wereld van beleggingen sloegen zij de handen in elkaar met OnlyHumans. Die laatsten zorgden voor het overkoepelende plan achter het Lexicon en schreven er de blogposts en definities voor.   Maar zo’n woordenlijst dreigt een stoffige boel te worden en daarom dacht OnlyHumans aan animatiefilm. DRIFT dus. Wij schreven de teksten voor de films, vertaalden die naar verrassende beelden en lieten het allemaal bewegen in onze eigen stijl.   Sinds de eerste vraag zijn er twee jaren verstreken waarin we vier delen...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/318192106"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Hoe overtuig je mensen om te veranderen? Wij kiezen voor humor en absurditeit bij deze 'inconvenient truth'.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]In Brussel stropt het verkeer en jaar na jaar neemt het probleem toe. Het UZ Brussel kampt daardoor steeds vaker met het probleem dat patiënten niet of nauwelijks aan het hospitaal geraken. Naast het toenemende verkeer is er ook nog het probleem dat er te weinig beschikbare parkeerruimte overblijft wanneer iedereen met zijn eigen wagen naar het ziekenhuis komt.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Daarom daagt het UZ Brussel zijn personeel uit om te durven 'schakelen'. Er worden alternatieven voorgesteld zoals het openbaar vervoer. Om dit idee en de nood aan verandering uit te leggen, kreeg DRIFT de opdracht een animatie te maken die het personeel er warm voor maakt.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Wij werkten een visuele stijl – mid-century modern – uit en schreven de verhaallijn die het probleem aankaart. We gaan de pijnpunten daarbij niet uit de weg maar houden zowel de toon als de beelden luchtig. Je ziet wat schakelen wil zeggen en hoe het een groot deel van de oplossing is.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Dus. Fietshelm op, monowheel tussen de benen en hop: #durfschakelen![/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_separator type="transparent"][vc_single_image image="15688" img_size="large" alignment="center" qode_css_animation=""][vc_separator type="transparent"][/vc_column][vc_column width="1/4"][/vc_column][/vc_row]...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/343607921"][vc_separator type="transparent"][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]Een buisje in elk neusgat. Een constante zuurstofstroom die je neus uitdroogt en irriteert. Dat is niet meteen de meest comfortabele manier om te genezen, ook al helpt het wel.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]Oxypoint bedacht (als spin-off van de Universiteit Antwerpen) daarom de O2COMFORT, een flowmeter die enkel een zuurstofpuls lost op het moment dat je ook echt inademt. Tussendoor is er geen lucht die ontsnapt (kassa!) en er zijn ook geen rebellerende patiënten meer.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]Zo’n toestel hoeft geen verkoopsfilmpje, natuurlijk. En toch. DRIFT zette alle voordelen nog eens op een rijtje, verteld door de stakeholders, de mensen die er hun voordeel mee doen. De patiënt, de arts,… Tot de technici toe. Maar we zouden DRIFT niet zijn als we het niet deden met de nodige humor en verrassende grafiek.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]De copytekst was een hit bij de klant, die de eerste zin: "Nobody inhales continuously, do they?" meteen op zijn website en brochures zette. Het salesteam is ondertussen in heel Europa op de baan met onze animatie en zet er het gezicht van Oxypoint mee op de kaart. En dat mag je letterlijk nemen.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_column_text]Het geheel op tijd klaar krijgen en vlot omzetten naar nog zes andere talen, vroeg om een technisch hoogstandje. De ‘talking head’ kreeg een mond die mee kan praten met de voice over en het gezicht zit vol expressie die je doet vergeten dat je naar een technisch hoogstandje aan het kijken bent. Ah ja![/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][vc_single_image image="16555" img_size="full" alignment="center"...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/255347269"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Software lijkt vaak op een black box. Hoe kan je enthousiasmerend communiceren over een technisch en, geef toe, redelijk droog gegeven als 'modulariteit'? Wij vonden de oplossing door de software te abstraheren tot een keten van aan elkaar gesloten blokken en het gebruiksgemak te tonen in de interactie met een personage.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]We hebben het niet over wat de software doet maar wel over hoe die is opgebouwd. De boodschap: het voordeel van kleine bouwstenen tegenover grote, monolithische software. Ons personage werkt met de modules en toont op een speelse manier de voordelen van deze aanpak.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern" z_index=""][vc_column][vc_column_text]Digipolis ondersteunt met hun Antwerp City Platform as a Service de Antwerpse stadsdiensten bij hun digitale omschakeling. Reputations verzorgde de communicatie en DRIFT maakte er deze heldere animatie bij.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_gallery type="image_grid" images="15719,15720,15721,15722" img_size="large" column_number="2" grayscale="no" images_space="gallery_with_space"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row]...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/249821703"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Over de klant Medialaan is eigenaar van diverse radio- en televisiezenders in Vlaanderen, waaronder VTM, Q2, Joe en Qmusic. De Rode Neuzen zijn het uithangbord voor de Medialaan-campagne rond psychische problemen bij jongeren.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De uitdaging Een onderdeel van de Rode Neuzen campagne was een eindejaars inzameling. Op verschillende domeinen werd bespaard en het uitgespaarde geld ging naar de Rode Neuzen. Flexus benaderde DRIFT om een spot te creëren waarin de Rode Neuzen op hun eigen, speelse manier alle medewerkers van Medialaan bedanken voor het ingezamelde geld.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De aanpak DRIFT stelde verschillende scenario’s voor waaruit Medialaan ‘de lancering’ koos. Vervolgens worden de Neuzen klaargestoomd voor dit avontuur. Om de korte deadline te halen gebruikten we voor het eerst een door ons ontwikkeld stukje software waarmee we de expressies van de Neuzen controleerden. Hierdoor kwamen we tegemoet aan de hoge eisen van Flexus op gebied van de karaktervolle animatie. Iets waar we niet onverdeeld trots op zijn… De neuzen springen, botsen en knallen net zoals hun 3D-tegenhangers. Nadat de Neuzen in de klankstudio van de nodige stemmen werden voorzien, kwam het geheel helemáál tot leven.[/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Het resultaat In een halve minuut krijgen de Rode Neuzen de kans voor alle steun te bedanken. Geen betere manier om dit te doen dan een fles champagne te kraken op het slagen van de campagne. Maar...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/241478691"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Het aantal werknemers van AE is in enkele jaren tijd zeer sterk toegenomen. Ze werken vaak op locatie en wie toch 's middags rond de tafel tafel zit kent al lang niet iedereen meer. Dat is potentieel een grote groep mensen die niet weten wat ze aan elkaar hebben waardoor veel energie verloren gaat in de zoektocht naar het juiste talent op de juiste plaats. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Skilld is het platform waarop het personeel kan communiceren over zijn kennis, interesses en wensen. Het voornaamste doel van Skilld is de juiste mensen bij mekaar krijgen. Kennis koppelen aan vragen en werknemers de kans geven hun carrière zo goed mogelijk uit te bouwen volgens waar ze goed in zijn en heen willen. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern" css=".vc_custom_1575300012787{padding-top: 40px !important;padding-bottom: 40px !important;}" z_index="" el_class="drift_quote"][vc_column][vc_row_inner row_type="row" type="full_width" text_align="left" css_animation=""][vc_column_inner width="1/6"][icons icon="fa-quote-right" size="fa-lg" type="normal" position="right" target="_self"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="5/6"][vc_column_text] Drift werkt bijzonder snel en professioneel en zorgt voor AE-movies met frisse insteek en herkenbare visuals. [/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1575299765004{padding-right: 50px !important;}"] Laura Van Duijvenbode - MarCom Officer [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Maar een platform is niets waard als het niet gebruikt wordt. Daarom wil AE het personeel enthousiast maken over de mogelijkheden die Skilld biedt. En dus kwamen ze, niet voor het eerst, uit bij DRIFT. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] AE is een vernieuwend bedrijf dat out-of-the-box durft denken. Daarom kozen...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_video link="https://vimeo.com/195267402"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Over de klant Brussels Airport, de nationale luchthaven van België. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De uitdaging Brussels Airport wil op een erg eenvoudige, universeel begrijpbare manier de regels rond veiligheid op de landingsbaan/apron weergeven. En dit voor alle medewerkers van de vele diensten die daar werkzaam zijn. Denk aan tankwagens, cateringtrucks, bagagehandlers enzovoort. BBC koos daarom voor animatie en nam contact op met DRIFT. [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] De aanpak BBC speelde met het idee van een animatiefilm waarin een duidelijk onderscheid in de do’s en don’ts wordt weergegeven. De film werd opgedeeld in 4 hoofdstukken: ‘general safety’, ‘pre-arrival’, ‘airplane present’ en ‘departure’. Telkens werpen we een blik op ‘Breakneck Airport’, een luchthaven waar alle regels aan de laars worden gelapt, wat steeds tot de nodige, al dan niet komische, chaos leidt. Achteraf krijgen we pancartegewijs duidelijk te zien hoe het wel moet. DRIFT kwam met scenario’s voor de 4 films, welke steeds een kettingreactie tonen van alles dat fout kan gaan als men zich niet aan de regels houdt. Deze werden samen op punt gesteld waarna we de productie invlogen… [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text] Het resultaat Vier speelse filmpjes die de boodschap overbrengen zonder belerend te zijn, op een uitdagende manier om de aandacht te houden en bovenal duidelijk en eenduidig! [/vc_column_text][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_gallery interval="0" images="16038" img_size="full"][vc_separator type="transparent"][/vc_column][/vc_row]...

Loading new posts...
No more posts